האם כל חברה צריכה עמוד אוהדים בפייסבוק?

פתיחת עמוד אוהדים בפייסבוק הינו צעד מתבקש לכל חברה, מדוע? הימצאות מותג בפייסבוק באמצעות עמוד אוהדים שמוקדש למותג מאפשרת הופעה גבוהה יותר במנועי החיפוש בגוגל, בינג וכדומה עבור שאליתות שיש בהם ביטויים הקשורים לשם המותג,
עם זאת לא לכל מותג יש צורך לבצע פעילות שיווקית ופרסומית בפייסבוק,
פעילות שיווקית ופרסום לעסקים בפייסבוק:
עסקים שפונים ל B2C, קהל לקוחותיהם מצפה לבצע תקשורת עסקית ולהתעדכן לגבי פעילות המותג בפייסבוק, ולכן תחזוקה של דף אוהדים והקצאת תקציב פרסום לפרסום בפייסבוק כדאית עבורם.
עסקים שפונים ל B2B, קהל לקוחותיהם אומנם נמצא בפייסבוק, אבל אין לו ציפייה לקבל עדכונים שוטפים לגבי המותג
עסקים שפנוים ל B2BC , כאן יש צורך לשקול ספציפית האם קהל לקוחות הקצה משפיע על תהליך הקניה של המוצר שאותו המותג מפרסמת ולהחליט האם כדאי להשתמש בפייסבוק כערוץ פרסום.