הטבת משלוח חינם הינה אחת מההטבות החשובות ביותר להעלאת אחוז המכירה באתר, מדוע?
סיבה א'
כיוון שבמהלך תהליך הקניה מתמודד הגולש עם מספר דילמות
1. האם המוצר מתאים לי?
2. האם החברה שמוכרת את המוצר אמינה?
3. האם מחיר המוצר הוגן?
ועוד דילמות רבות אחרות, יש צורך לפשט את תהליך הקניה ולחסוך בדילמה נוספת של האם מחיר המשלוח הוגן כדי להעלות את אחוז המכירה

סיבה ב'
הרגלי הקניה של הלקוחות באתרי הסחר הגדולים כמו אמאזון ואיביי, משפיעים על הטבות רכישה כמו משלוח חינם, הטבת משלוח חינם הפכה להיות קונצנסוס, ולכן הגישה הרווחת כיום שמה שהוא לא Free shippin מת

עם זאת לא תמיד ניתן לספק משלוח חינם עבור מוצרים שערכם נמוך מעלות המשלוח, אז מה עושים כאשר מחיר המשלוח הינו גבוה?
נותנים הטבה של משלוח חינם לרוכשים מעל סכום מסוים באתר. איך קובעים מהו הסכום שיש להציב? ע"י מספר בדיקות
1. בדיקת מהו גובה סל המכירה
2. בדיקה מהי עלות המשלוח הממוצעת לסל מכירה
כעת יש לקבוע מחיר יעד לגובה מכירה באתר שבה משתלם לספוג את מחיר עלות המשלוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *