אפליקציית FREE FIT טובה למתאמנים, אך האם היא טובה למתחמי הכושר והספורט?

אפליקציית FREE FIT טובה למתאמנים, אך האם היא טובה למתחמי הכושר והספורט?

 

אם אתם חובבי ספורט, האפליקציה FREE FIT תאפשר לכם להתאמן במספר רב של מועדונים ויש לכם סיבה טובה לשמוח,

בעלות סבירה תוכלו להירשם לאפליקציה ולהתאמן במגוון רב של מועדוני ספורט

בריכות, ספורט בידורי, טיפוס, פילאטיס , ספורט ימי, יוגה וכן הלאה

לעומת זאת אם אתם בעלים של רשת בתחום הספורט כדאי שתקראו את הכתבה הבאה כי היא הולכת להשפיע על העסק שלכם

 

מועדוני הכושר וחדרי הכושר שאנחנו עובדים איתם חוששים שהאפליקציה צוברת תאוצה ומפחדים משחיקה ברווחיות שלהם

והשאלה שאנחנו נתקלים בה לאחרונה "איך מתמודדים עם כך כש FREE FIT מתחזקת?"

רוב מועדוני הספורט והכושר מציעים מספר סוגי מנויים לפי הרגלי האימון של המתאמנים, וכן כרטיסיות

בחודשים האחרונים אנו ערים לכך שאחוז המתאמנים שמגיעים למועדונים דרך האפליקציה עולה באופן קבוע ביחס למנויים הקבועים.

המשמעות החיובית עבור חלק ממתחמי הספורט היא קבלת קהלים חדשים

נבחן לדוגמא את קאנטרי דקל בשכונת בבלי התל אביבית

שהקהל שמאפיין אותו הוא משפחות עם ילדים,

כעת בעקבות קלות השימוש באפליקצייה הקאנטרי מקבל תנועה נוספת של מתאמנים צעירים ורווקים מהצפון הישן שמנצלים את הבריכה של הקאנטרי לשחיית ערב.

כמו כן מתחמי ספורט שנחשבו עד כה ללוקסוס הרבה יותר זמינים ונגישים לקהל הרחב

 

אבל המשמעות היא לא תמיד חיובית עבור המועדונים ומתחמי הספורט

מועדוני ספורט נחשקים שנחשבים כמובילים בתחום ומציעים רמת שירות גבוהה

ומגוון רב של אימונים כמו בית חנה ובית נורדאו שעד כה נחשבו כמועדוני פרימיום פתחו את שעריהם למתאמני אפליקציית  free fit

העובדה שאף אחד ממועדוני הכושר בתל אביב לא מצליח לבדל את עצמו ולמתג את עצמו כמועדון פרימיום 

מראה שהכיוון של השוק הולך ל low cost ו Free fit גוררת את שוק מועדוני הספורט לקרבות רצפה, וצפויה שחיקה ברווחיות אצל כולם של בין 10-15%

אם כן, מה האסטרטגיה הנכונה ואיך משקיעים תקציב פרסום נכון תחת האילוצים?

איך יוצרים בידול שמאפשר לנהל סיכונים נכון במועדון הספורט שלך?

מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ איתנו